17 Nov 2010

Norhayati Berahim

Assalamualaikum

Cik ton kembali semula, tapi apa lagi nak catit ye, tadi ada idea tup-tup dah hilang pulak, anak-anak pulak dah tidur, yang si kecik tu tadi merengek nak minta main game lagi padahal sepetang tadi ngadap game aje tapi akhirnya tak tahan tidur jugak tapi datang pulak rajinnya sebelum tidur tadi ngaji dulu...Alhamdulillah...

Mata cik ton pun dah ngantuk jugak, tapi sebelum tu nak tanya la ada tak sahabat-sahabat cik ton yang dah baca novel Norhayati Berahim yang terbaru Hujan Menari, mesti ramaikan peminat-peminat beliau, macam cik ton pun minat sangat dengan novel-novel beliau tak tahu la nape tapi setiap novel beliau mesti kena dengan jiwa cik ton, masa baca novel kak yati yang bertajuk Terawih Terakhir tak boleh tahan memang cik ton nangis betul....tersentuh sungguh rasanya,sayangnye cik ton dengan novel-novel kak yati ni sampai kan cik ton betul-betul kedekut nak kasi orang pinjam sampaikan bibik nak baca pun cik ton tak boleh nak kasi rasanye, pernah dulu bibik amik novel kak yati yang bertajuk Lewat Musim Itu, cepat-cepat cik ton tukar dengan novel orang lain sejak itu cik ton tak pernah nak letak novel kak yati kat luar lagi, tak tau la nape sedangkan cik ton ni bukan la seorang yang kedekut tapi itu la, sebenarnya cik ton banyak novel-novel penulis lain jugak, memang hobi cik ton membaca novel.

Selalunya novel kak yati ni pasti cik ton akan ulang baca sampai 2 atau 3 kali, yang paling banyak cik ton ulang ialah Sentuhan Kasih, kadang-kadang sampai sekarang pun cik ton masih ulang lagi. Kalau nak ulas pasal semua novel-novel kak yati ni mesti sampai besok pun tak habiskan, sebab dah banyak dalam simpanan cik ton sebab setiap kali novel baru keluar mesti beli. Terimakasih kak yati sebab hasilkan novel-novel yang bermutu.

Pengalaman boleh didapati kadang kala melalui pembacaan.

No comments:

Post a Comment

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin