17 Dec 2010

Nak balik Johor

Assalammualaikum

Emmm...dah lamanya tak buat catitan, 2/3 hari yang lepas sakit kepala sangat-sangat nak tengok nak pc pun tak lalu rasanyer, tu yang mendiamkan diri sekejap. Pagi ni baru la dapat menulis sikit sebab hari ni cik ton cuti.

Dua tiga malam yang lepas busy jugak sikit sebab ada orang tempah karipap dan kueh tart, boleh la masyuk sikit-sikit dan semalam buat karipap sebab nak bawa balik rumah mak mertua kat Johor hari ni, sebab esok ada buat kenduri arwah untuk nenek. Lepas solat jumaat ni baru kami semua bertolak ke Johor.

1 comment:

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin