16 Jan 2011

Mee Kari

Assalamualaikum

Tengahari ni cik ton masak mee kari, masak awal hari ni semalam suami ajak sarapan kat luar ain umairah suka habis, tapi mcm biasa la, bila bangun dah lambat sikit cik ton jadi malas maklum la nak kejut anak dara dua orang tu bukannyer senang jadi suami kata " kita pergi pasar beli bahan mee kari je lah, lepas tu balik buat roti bakar+nescafe cukup je untuk sarapan"...apa lagi kelentang-kelentung la kena masak cepat sebab sarapan ringan aje....

Siap masak dalam pukul 10.30 am...pagikan....lepas tu kopek kentang nak buat inti karipap, ada jiran order sikit....akhirnya tadi kami semua makan dalam pukul 12.30 sambil tengok melodi....jangan tak tahu suami cik ton suka tengok melodi , mungkin sebab dari situ baru dia amik tau sikit pasal artis-artis ni sebab kalau nak membaca dari suratkabar atau majalah-majalah memang dia tak akan baca....sekarang ni semua dah kekenyangan...umairah lagi hebat lepas je habis makan tadi terus pergi rumah jiran sebelah nak main dengan kawan dia nama Nabilah dan Najwa( anak orang sebelah tu la).

Ain tengah menyiapkan kerja sekolah yang masih ada, tak habis lagi satu iaitu geografi..emmm..dah masuk tingkatan satu banyak la kerja sekolahnyer....cik ton masih tunggu panggilan dari cikgu Norhaida pasal keputusan pakai tudung tu...belum ada keputusan lagi kut...

Sekarang dah sampai masa nak buat karipap...

Dalam hidup ini tak semua yang kita mahu pasti akan dapat.

1 comment:

  1. huhu mee kari ngan karipop tu my fvrt cik ton...
    wat telioq ja.....

    ReplyDelete

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin