8 Jan 2011

Raja Lawak musim ke 5

Assalamulaikum

Semalam cik ton tengok raja lawak musim ke5, cik ton percaya mesti semua sahabat-sahabat tengokkan, cik ton rasa kali ni raja sedap la untuk ditengok, boleh gelak la kata orang bila peserta-peserta buat lawak...semalam cik ton dan suami suka tengok Najmi dan Epy...memang lawak gila...sampai berdekah-dekah cik ton dan suami ketawa, rasanya ketawa macam tu masa tengok Nabil dan kumpulan Sepah...sampaikan Aflin Shauki pun suka tiru gaya Najmi dan Epy kiranya bagus la tu kan bila juri pun turut ambil part sikit..harap-harap dua-dua peserta tu terus la bertahan sampai kefinal....tapi juri-juri raja lawak kali ni pun ok semua....

Sebenarnya setiap kali ada Raja Lawak yang cik ton suka tengok adalah pengacaranya siapa lagi kalau bukan Johan dan Zizan. Sebenarnya mereka dua ni lah yang memeriah dan menjadikan rancangan tu sedap untuk ditengok, kerana dua-duanya selamba dan pandai aje cover kalau ada apa-apa yang tak kena....sebenarnya terlebih gelak sebab diaorang berdua ni la.

Tahniah Johan dan Zizan kerana bakat dan kepandaian awak berdua benar-benar membuat rancangan itu sedap untuk ditonton.

1 comment:

  1. Saya tgk RL5 pun sbb zizan n johan. epi n najmi je yg nmpk btul2 lawak. yg lain2 cm x menjadi jeh. hehe

    ReplyDelete

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin