3 Jan 2011

Sekolah part2

Assalammulaikum

Emmm...baru lepas layan suami dan anak-anak makan, lambat sikit makan malam ni sebab tadi pergi pasar malam dulu lepas jemput ain dan umairah dari sekolah. Umairah keluar sekolah pukul 6.30 sebab hari isnin ada perhimpunan, ain pulak pukul 6.45, tak susah tunggu diaorang sebab sekolah rendah dan menengah sebelah menyebelah aje....

Umairah dari mula masuk kereta sampai la kerumah tak henti-henti bercakap pasal hari pertama sekolah, macam-macam cerita...letih cik ton rasa dengar cerita dia, tapi kena layan jugak kalau tidak tarik muka, sekarang ni tengah buat kerja sekolah, advance betul cikgu sekarang hari pertama pun dah ada homework....bising mulut dia nak minta tolong lukiskan gambar dinasour, tak nak kecik nak lukis besar-besar manala cik ton pandai lukis, hentam je la janji macam dinasour ikut contoh pelekat magnet kat peti ais, nasib baik ada contoh boleh la tiru, emmm dah siap keje sekolah sekarang happy-happy nyanyi.....

Habis dah la satu hari sekolah hari ni, besok dan seterusnya kembali kerutin biasa.

3 comments:

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin