2 Jan 2011

Sekolah

Assalammualaikum

Esok 3/01/2011 adalah hari pertama sekolah, setelah sebulan lebih bercuti....semalam cik ton dah hantar Amalina balik ke Seri Iskandar, sedih jugak tapi nak buat macam mana pelajaran mesti diteruskan...Harap-harap tahun ni dia akan berjaya jugak dalam peperiksaan seperti tahun lepas..insyaallah.

Ain dan umairah dah bersedia nak kesekolah, maklum la umairah teruja sikit sebab nak jadi pengawas sekolah besok pakai baju baru, ain pulak dah tentu la sebab semuanya baru, besok cik ton kena la hantar dia sebab hari pertama dia tak nak naik van dulu..

Segalanya akan bermula seperti biasa bermula dari besok...tapi cuma umairah je akan keluar pagi sebab kesekolah agama...lepas tu sebelah petang dua2 akan naik van sebab tinggkatan 1 kena sekolah petang bertukar la rutin ain untuk setahun.

Anak-anak, ibu sentiasa mendoakan kalian semua.

1 comment:

  1. salam kenal. Besar harapan seorang ibu kaann...me too. saya follow this blog :-)

    ReplyDelete

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin