3 Feb 2011

Sedetik Lebih

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkan mu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkan mu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasih ku...ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencintai sedetik lebih
Selepas selamanya
Dikala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki didunia
Asal masih adanya kamu

Assalamualaikum

tak tahu nape cik ton suka sangat dengan lagu Anuar Zain yang baru ni, melodi dan liriknya indah sekali buat cik ton malah bila Anuar menyanyi sebutannye jelas sekali....selalunya bila hot fm am krew mainkan diradio waktu pagi, cik ton dalam kereta amat terbuai rasa....seolah-olah cik ton dalam dunia cik ton sendiri, kena pulak dengan suara Anuar yang sedap dan rupa yang hensem dan cik ton dapat rasakan yang Anuar nyanyikan lagu tu dengan sepenuh jiwa dia tu yang membuatkan lagu tersebut benar-benar menyentuh jiwa kita pulak.

Cik ton pun suka lagu keabdian cinta...

Terima kasih lagi sekali pada Amus kerana sudi memberikan lirik lagu Sedetik Lebih pada cik ton.

6 comments:

  1. Salam Cik on, salam perkenalan dri Istanbul! Teman orang Parit, ni lepak kat Turki 3 bulan. Moh ziarah blog teman bila senang. Baru ari ni teman tulis pasal Revolusi Mesir tapi tiap ari ada citer kembara Turki. Gi scroll kat bawah sikit ada citer kembara. Miker orang mana? Eh teman dah lama tak follow seni lagu Malaysia ni. Sedap sangat ke lagu Anuar ni?

    ReplyDelete
  2. lagu baru ke cik ton?
    tak pernah dgr pon

    ReplyDelete
  3. teman orang tepeng...kampung pondok tanjung, arah ke selama..mesti mike tak tahu kpg teman tu..tak kisah le...

    mmg sedap lagu kena benor dgn telinga teman....

    ReplyDelete
  4. a'ah platipus...lagu baru anuar zain, kerap main kat hot fm..

    ReplyDelete
  5. LA ANUAR ZAIN KEW..??
    INGATKN MAHER ZAIN TD...
    HUHUHUHUHH
    :d

    ReplyDelete
  6. MM pun suke lagu2 anuar zain Cik Ton (^.^)

    ReplyDelete

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin