5 Mar 2011

Anak mami

Assalammualaikum

Sekarang ni cik ton tengah layan cerita Anak Mami Kembali, bila tengok semula seronok jugak la, lawa pulak tengok waheeda dlm cerita ni, maklum la dah lama tak tengok waheeda...kiranya pandai jugak la dia ni berlakon...

Penat gak la tengok cerita ni, sebab mak yang terlalu kontrol anak. Harap-harap nanti bila cik ton dah tua tak la berperangai macam tu...

1 comment:

  1. assalamu'alaykum kak ton, salam ziarah..tatau kak ton pun ada blog gak selama ni..ehehe..wah kak ton suka baca novel ye..nanti free2 bacalah cerpen bersiri tini kat blog yer..hihi..

    ReplyDelete

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin