2 Apr 2011

AF 9

Assalammualaikum
Sekarang ni cik ton tengah menonton AF9, tengok pun sebab Aznil jadi pengacaranya, kiranya cik ton peminat Pak Nil jugak la,lagu satu yang menyebabkan cik ton suka tengok jugak sebab ada Adlin Aman Ramlee sbg pengkritik, cik ton suka dia walau pun kadang kala kritikan dia macam menyakitkan hati aje tapi rasanya rancangan tu orang ramai minat adalah disebabkan Aznil la jadi  kita tengok la tahun ni macam mana lagi pun tahun ni ada la tahun terakhir AF.

Cik ton setuju sangat yang AF patut diakhirkan, kerana dah terlalu ramai sangat penyanyi sekarang sebab bukannya hanya yang dilahirkan oleh AF aje banyak petandingan nyanyian lain lagi, sampaikan ada setengah tu kita tak pernah tengok pun rancangannya. Terlalu ramai penyanyi sekarang ni sesetengah tu bukannya ada bakat pun hanya bersandarkan rupa aje...

Untuk tahun ni berdasarkan komen-komen tenaga pengajar didalam surat kabar kesemua pelajar-pelajar AF berbakat besar...emmm..terlalu awalkan untuk kita menilai....yang penting sesiapa yang rajin boleh la tunggu setiap malam untuk tengok diari dan setiap minggu untuk tengok konsert, mungkin dari situ kita sebagai penonton boleh menilai rasa-rasanya semua penonton dah pandai kut untuk memilih yang betul-betul berbakat.

Ok la kita tunggu aje siapa Juaranya tahun ini.

2 comments:

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin