23 Apr 2011

Ular berak

Assalamulaikum
Sambungan cerita pergi I-City itu hari.
Malam tu lepas Amalina ambil gambar-gambar yang diperlukan, kami semua pergi ke pameran ular ada la labah-labah dan penyu serta kura-kura, kebetulan malam tu adalah malam akhir. Masa suami duk ambil gambar-gambar ular tu semua ada la seekor ular tu sedang berak...betuuuul...kiranya betul la kata David Teo (dlm RL 5 itu hari)...memang betul kami anak beranak dapat tenguk Ular berak. Kawan-kawan tengok la gambar-gambar yang ada ni, Cik Ton tak letak semua sebab lebih kurang sama aje, yang penting nak tunjuk gambar Ular tengah lepaskan hajat dia tu la :








Ular yang berak 



apa pendapat kawan-kawan? Ada tak antara kawan-kawan yang pernah tengok ular berak.

7 comments:

  1. tak pernah tengok ular berak, yang biasa tengok cuma kucing berak dan lembu berak je, itu pun sebab kat kampung mak memang bela kucing dan lembu.

    ReplyDelete
  2. uissshhh tak penah tgk ular berak lah cik ton...tggu anak berak ada hehe..tgk ular berak nie 1st time tgk hehehe

    ReplyDelete
  3. betul kawan-kawan cik ton pun ni la first time dpt tgk

    ReplyDelete
  4. waktu pergi taman ular perlis tak pernah plak berkesempatan tgk ular berak..hehe

    ReplyDelete
  5. itu la Hawa, mmg rezeki cik ton sekeluarga kebetulan kami ular tu tengah memerut...anak-anak teruja betul...sebab dulu tgk ular sawa dkt2 sgt sampai pegang tp tak pulak berak...

    ReplyDelete

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin