13 Jun 2011

Suami membantu

Assalamualaikum

Hari ni hari pertama sekolah dibuka setelah bercuti selama 2 minggu dan hari ni hari pertama kami semua bangun tanpa bibik pagi tadi, setakat ni ok lagi sebab hari ni cik ton bercuti, tak tahu la besok macam mana sebab cik ton dah kerja, jadi start pagi esok suami akan ambil alih siapkan umairah pergi sekolah, cik ton nak ambil halfday setiap hari sepanjang 3 minggu ni, suami tak kasi dia kata dia boleh handle, kalau dah tak boleh sangat baru la ambil cuti dia cakap...

Entah la ek, tapi hati cik ton ni macam ragu-ragu je, rasa kesian pada suami pun ada, tapi dalam masa yang sama fikir pulak, biar je la pandai-pandai la dia nak handle anak-anak dia...issh..issh susah sungguh ada rasa macam ni....kata orang kampung cik ton "berbelah belih". Tapi Insyaallah...sebab ain pun boleh bantu ayah dia..bukan la susah sangat pun sebab umairah dah besar,tapi tu la cik ton tetap gak rasa dia kecik, tu yang jadi risau aje, sebab umairah ni perangai dia suka ambil mudah


Kena tunggu esok pagi la tengok macam mana, dan nak tau hasilnya kena tunggu petang,sebabcik ton pagi-pagi lagi dah bye-bye pergi kerja, jadi tak sempat nak tengok cara suami ikatkan rambut dan pakaikan tudung umairah..

Besok malam cik ton update lagi..insyaallah.

No comments:

Post a Comment

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin