4 Jun 2011

Pi mai pi mai tang tu

Assalamualaikum





 rancangan TV yang paling cik ton minat dulu, rasanya semua orang macam tu kan sebab dulu hanya ada TV1, TV2 dan TV3 sahaja dan ketika itu hanya TV3 sahaja yang banyak rancangan dan agak up to date sikit.

Sekarang dapat jugak tengok semula rancangan yang cik ton minat tu, sekarang ni anak-anak cik ton pulak minat pi mai pi mai tang tu, terutamanya ain..siap ketawa besar. Macam tu jugak dengan cerita P Ramlee yang komedi la tengok berulang kali pun tak pernah dia jemu.







No comments:

Post a Comment

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin