3 Jul 2011

Ambil report kad

Assalamulaikum

Semalam masa sekolah ain buat larian 1 Malaysia, sekolah umairah pulak buat Hari Usahawan dan hari kena ambil report kad, syukur Alhamdulillah untuk dua-dua sekolah Umairah masih maintain pencapaiannya, walaupun sekolah kebangsaan agak menurun sikit tapi masih lagi dalam peratus yang baik.

Komen cikgu macam biasa la, cuma tahun ni komen tentang suka berborak tak ada pulak, mungkin sebab umairah tak sempat nak berborak kut sebab dah jadi pengawas, kalau tidak setiap tahun, setiap guru yang menjadi cikgu kelas umairah pasti akan komen yang sama...iaitu.."umairah ni, puan suka berborak"tapi tahun ni ada komen baru " Umairah ni garang jugak orangnyer"  ha..ha...gelihati cik ton sebab komen ni hanya dia seorang je yang dapat dalam 3 beradik.

Disamping tu pihak sekolah jugak buat bermacam-macam acara










No comments:

Post a Comment

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin