17 Jul 2011

Cikton.com dapat BE!!

Salam untuk sahabat Cik Ton semua


Dah lama betul Cik Ton tak update apa-apa. Cik Ton sibuk sikit sekarang ni, tempahan tat dan karipap, mak Cik Ton pun ada kat rumah Cik Ton, kena pula temankan anak dara Cik Ton tu untuk ke sana sini mengambil gambar untuk projek beliau...ishh banyak alasan yang Cik Ton senaraikan ni untuk menyatakan betapa sibuknya Cik Ton ni he he.


Cik Ton akui terlalu lalu jarang menjenguk ke Nuffnang, orang lain kecoh dapat BE, ME, earning....Cik Ton cool je..tak ghairah nak jenguk.


Petang ni macam di paksa paksa pula untuk melihat dashboard acc Nuffnang Cik Ton, Ya Allah terkejut Cik Ton kerana ada 2 BE sedang berlangsung di blog CikTon.com dan dah ada satu yang dah jadi ME pun. 


Cik Ton tak sangka sangat-sangat blog Cik Ton menjadi pilihan kerana Cik Ton ni jarang luangkan masa untuk blog, tau jelah Cik Ton ni kerja ofis, sambil-sambil tu jual tart nenas dan karipap ( ishh macam nak senaraikan semula je alasan kesibukan Cik Ton ni..)


Cik Ton nak ucapkan terima kasih pada NUFFNANG kerana memberi peluang kepada blog CikTon.com.


Cik Ton jumpa untuk banyakkan blogwalking lepas ni.


Terima kasih sekali lagi untuk NUFFNANG dan pihak pengiklan.





No comments:

Post a Comment

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin