18 Aug 2012

Anniversary ke 21 & Salam Syawal 2013

Hari ini 18/8/2012 sabtu adalah hari ulang tahun perkahwinan cik ton yang ke 21, bersamaan juga lah dengan hari terakhir kita berramadhan....kalau ikut dari tarikh bernikah macam dah lamakan, tapi sejujurnya cik ton masih lagi rasa baru hidup dengan suami, bukanlah bermaksud baru tu macam perngantin baru, mungkin perasaan sayang dan cinta itu tak pernah berkurang jadi sentiasa lah rasa macam baru ajekan...... 

Hari ni jugak cik ton dah pun ada kat rumah mertua untuk menyambut syawal...dan seperti biasa lah sibuk membantu apa yang patut didapur untuk menyediakkan juadah untuk syawal besoknya.......Insyaallah. 


Kepada semua sahabat-sahabat cik ton di alam maya cik ton ucapkan Selamat Menyambut Syawal ampun maaf dipinta seandai ada kata-kata yang menguris jiwa. 


* Hidup perlu diduga, untuk menjadi lebih tabah dan lebih rapat dengan PENCIPTANYA.*

No comments:

Post a Comment

Cik Ton ucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda meninggalkan komen.

LinkWithin